19 de febrero de 2009

Autonómicas galegas 2009: o túnel

Xa van dúas persoas que me din que isto da campaña, de seguir a un candidato, é como un túnel: méteste nel e xa non ves outra cousa. Algo así me está a pasar.
Esta mañá estivemos en Oia -hai que ver o que construíron na zona- e á tarde actuamos en Monforte. O candidato vai afónico e os que o seguimos, cansos. Onte -non tiña folgos para escribir- gozamos do mellor día da campaña, con viaxe pola ría de Arousa dende A Illa. Algún día publicarei algunha foto dese momento. Seguimos no camiño.

5 comentarios:

  1. Anónimo10:43 a. m.

    non contas nada dos pasivos de oia,
    claro a ti tamen te levaron
    carlos w

    ResponderEliminar
  2. Iso xa o contei para as emisoras da SER en Galicia. Aquí conto outras cousas.

    ResponderEliminar
  3. Manuel S.2:44 a. m.

    Buenisimo lo del BNG en Oia...la polla...secuestran a 600 jubilautas para encerrarlos en un mitin y les cobran 15 pavos...aún no me lo creo...

    Y por el otro bando...dos días después viene el Mariano al mismo pueblo, al mismo restaurante...a hacer el gilipollas....



    Mítines a la fuerza, carreo de ancianos/impedidos a las urnas, votates fallecidos hace décadas...¿Que mierda es esto?...cada día me dan mas asco...le quitan las ganas a cualquiera de votar...¿a quien cojones votas?...al secuetrador de ancianos, al pijomierda que se hizo la fotito apagando "o lume" con castellanos y camisa de Pedro Hierro(amigote del de los hilillos) o al del mobiliario de 200.000 eurazos...(media España en paro y este tio se funde 200.000 lerus en una mesa, una librería y unas silla?...no me jodas...?...a ver si abre Ikea en Coruña...jojojo)

    Mierda "pa" ellos...que les del porculo....

    ResponderEliminar
  4. Non sei esta mensaxe estará fora de lugar. Se así é pedímosche desculpas de antemán.

    Só queriamos propoñervos, se estades fartos e cansos do de sempre, que visitedes esta páxina:

    www.circogalego.co.cc

    ResponderEliminar

Compartir